Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail zodra de bestelling is aangemaakt. Als je deze bevestiging niet ontvangt, neem dan contact met ons op via [email protected] om het probleem van het niet ontvangen van de bevestiging te controleren.
Bij ons kun je betalen via iDeal, Klarna, Paypal en met Creditcard.
- Betalen met een kaart in onze e-shop is absoluut veilig
bij het accepteren van creditcards maken we gebruik van de 3D-Secure oplossing, de modernste toepassing van MasterCard en Visa card associaties die veilige kaartbetalingen op het internet mogelijk maakt.
u voert uw creditcardgegevens rechtstreeks in bij de bank - De gegevensoverdracht vindt plaats via het beveiligde HTTPS-protocol, dat de informatie versleutelt
geen van onze medewerkers heeft toegang tot je kaartgegevens
Ja, alle bedragen die worden weergegeven voor producten in de online winkel zijn inclusief btw.
Het belastingdocument is een factuur die in elektronische vorm wordt verzonden en die u onmiddellijk na de verzending van de goederen ontvangt op het e-mailadres dat u bij uw bestelling hebt opgegeven.
De garantie is natuurlijk aanwezig. In het geval van de eindklant geven we twee jaar garantie en voor bedrijven en ondernemers hebben we een periode van 12 maanden voor eventuele claims.
Ja, dat kan, maar als je bestelling al is verzonden, kun je deze helaas niet annuleren.
Sorry, maar er is geen manier om je bestelling tegen te houden omdat ons systeem geautomatiseerd is.
De reden dat we je bestelling niet kunnen annuleren, is omdat deze al verwerkt en verzonden is door onze verzendafdeling.
Je zult moeten wachten tot je artikel aankomt en dan kun je het naar ons terugsturen voor een volledige terugbetaling als je dat wilt. Als u dit wilt doen, ga dan via het contactformulier op midentcare.com/contact en dien een annuleringsverzoek in zodra uw bestelling is aangekomen.
Alle verzendkosten worden echter niet terugbetaald en u bent zelf verantwoordelijk voor de verzending.
Ongeldige redenen:
De koper heeft de bestelling per vergissing geplaatst of is niet langer geïnteresseerd – dit is het meest voorkomende voorbeeld dat we niet kunnen honoreren als we goede waarde willen blijven bieden. De koper moet ervoor zorgen dat hij het artikel wil kopen voordat de bestelling wordt verzonden, niet erna. Zodra een bestelling is geplaatst, gaat de koper een wettelijk bindend contract aan met de verkoper om alle artikelen in die bestelling te kopen.
De koper heeft de artikelen elders goedkoper gevonden – de koper moet er zeker van zijn dat hij bereid is de vraagprijs te betalen voordat hij de bestelling verstuurt. Na het plaatsen van een bestelling gaat de koper een wettelijk bindend contract aan met de verkoper om alle artikelen in die bestelling te kopen.
Algemene voorwaarden voor winkelen in de e-shop: Algemene voorwaarden
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
- Pistacioo s.r.o.
- ID: 09622501
- [email protected]